جنـــــــــــــون بوس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

جنـــــــــــــون بوس

منتـدى خطيـر يجعل الكـل يطيــــر

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

طرائف ونكت

Cat
ملاك الليل
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ملاك الليل
V.I.P
ملاك الليل

انثى
العمل/الترفيه : I am not just ~~::.p!nk g!rl
المزاج : i will love u 4 ever

طرائف ونكت Empty
مُساهمةموضوع: طرائف ونكت   طرائف ونكت I_icon_minitimeالسبت مايو 03, 2008 3:03 pm

الغبي والبيبسي
غبي راح عند ثلاجة البيبسي يحط فلوس وتنزل بيبسي فرح الغبي وجلس يكرر الشغلة....جاء له واحد يقول له ماخلصت؟ رد عليه الغبي مادام إني بفوز راح أستمر..

عنجد نذل
نذلين بيمشون في الطريق. الأول: أنا أنذل منك.. الثاني: لا, أنا انذل منك.. شافو عجوز قام الأول وضربها.. الأول شفت, حتى العجايز ما سلموا مني. الثاني, قلت لك أنا أنذل منك, هذي العجوز أمي وانا ما قلتلك.

عروس وبتركض
عريس وعروسته في يوم الفرح وهم داخلين القاعه وماسكين ايدين بعض العروسه فجأه تركت ايده وصارت تركض. قالها "مالك بتركضي؟" قالتلو "بسرعه بسرعه عشان نلحق مكان نقعد".

الحية المسكينة
في واحد لدغتو حيه طل فيها وقعد يضحك ويقولها: "سممتيني مايضر بس انتي راحت عليكي لأني مريض بالإيدز..."

الحليب
واحد طويل حيـل شرب حليب مات متسمم ..ليش؟؟ انتهت صلاحية الحليب قبل مايوصل معدته... ها ها ها

الغربة مرُة
فى واحد مهاجر أمريكا وشايل معه سكر. صاحبه سأله ليه شايل معاك سكر قال له عشان الغربه مره...

شوربة سوخنو
واحد راح مطعم في فرنسا. كان عايز يطلب صحن شوربه قال للجرسون: "جارسو أنا عايز واحد شوربو" فاجاب الجرسون: باردو؟ قال الراجل لا وحياتك سوخنو..

المساطيل والسور
اتنين مساطيل يبون يهربون من مستشفى المجانين، قالو نعمل خطه، لو السور طويل نقصره شويه ونهرب، ولو السور قصير نهرب على طول، راحوا ملقوش سور، قالوا يلا نرجع الخطه فشلت... ها ها ها

الكابوس
مره واحده بتقول لزوجها "بتصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم زواجنا". قالها "ليلحين الكوابيس بتجيلك؟"

عنجد غريبه!!!
مسطول بيسأل مسطول الساعه كام؟ قاله معرفش قاله غريبه أنا عندي معرفش ألا خمسه!!

السكرتيرة...
السكرتيرة: انا اسفة المدير قاللى اقول انه مش موجود رد عليها الزائر :طيب قوليلة انى ماجيتش...!

أنت نازل المحطة دى؟؟
وقف رجل ثقيل الوزن فوق قدم الراكب الذى بجواره فى الباص وحاول الرجل أن يخلص رجله من تحت قدمه ولكن محاولاته كلها باءت بالفشل فقال له بأستعطاف" من فضلك ممكن تشيل رجلك اللى دايسه علىرجلي" فقال له:ليه؟أنت نازل المحطة دى؟؟"
Cat

Cat

طرائف ونكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: طرائف ونكت   طرائف ونكت I_icon_minitimeالأحد مايو 04, 2008 10:55 pm

ههههههههههههههههههههه حلوات الصراحه ت من الضحك انشوف اكثر واكثر من التقدم
BOosS
Admin
BOosS

انثى
العمل/الترفيه : ياعين ادمعي
المزاج : الى متى نصبر ونخفي عن الناس..

طرائف ونكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: طرائف ونكت   طرائف ونكت I_icon_minitimeالأربعاء مايو 07, 2008 6:50 pm

في واحد لدغتو حيه طل فيها وقعد يضحك ويقولها: "سممتيني مايضر بس انتي راحت عليكي لأني مريض بالإيدز..."

تسلمين يالغلا ع النكت الي اتموت من الضحك
https://jnonboss.mam9.com
ملاك الليل
V.I.P
ملاك الليل

انثى

طرائف ونكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: طرائف ونكت   طرائف ونكت I_icon_minitimeالخميس مايو 08, 2008 1:58 am

تسلمين حبيبي ع المرور
زائر
زائر

طرائف ونكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: طرائف ونكت   طرائف ونكت I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 13, 2008 8:32 am

هههههه تسلمين واايد حلوه النكت
ملاك الليل
V.I.P
ملاك الليل

انثى

طرائف ونكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: طرائف ونكت   طرائف ونكت I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 13, 2008 1:59 pm

يسلمو الغلا ع المرور الاحلى
كوكو

كوكو

ذكر
المزاج : كوول

طرائف ونكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: طرائف ونكت   طرائف ونكت I_icon_minitimeالأربعاء مايو 14, 2008 5:36 pm

تسلمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــين يالغــــــــــــالــــــــــيه و الله اني مت من الضحـــــــــــــــك
ملاك الليل
V.I.P
ملاك الليل

انثى

طرائف ونكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: طرائف ونكت   طرائف ونكت I_icon_minitimeالخميس مايو 15, 2008 6:11 am

والله...

يسلمو ع المرور الحلو Very Happy
gala dubai

gala dubai

انثى
العمل/الترفيه : دراسه حتى التخرج والحصول على دكتوراه احم
المزاج : cool حدي

طرائف ونكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: طرائف ونكت   طرائف ونكت I_icon_minitimeالجمعة مايو 16, 2008 11:44 pm

شوربة سوخنو
واحد راح مطعم في فرنسا. كان عايز يطلب صحن شوربه قال للجرسون: "جارسو أنا عايز واحد شوربو" فاجاب الجرسون: باردو؟ قال الراجل لا وحياتك سوخنو..

هههههههههههه سو نااااااايس

ثانكيو حووبي
مجروح الخاطر

مجروح الخاطر

ذكر
العمل/الترفيه : انتـه تتعـمـ ـد عـ ـذااابـ ـي ..
المزاج : مضـااايج طـ ـول عمـ ـري ..

طرائف ونكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: طرائف ونكت   طرائف ونكت I_icon_minitimeالإثنين يوليو 07, 2008 12:19 am

يسلموو ع الموضوووووع Wink

طرائف ونكت
صفحة 1 من اصل 1